søndag 9. oktober 2016

Tilbake i Norge

Hei!

Jeg er nå hjemme igjen fra Irland, og det føles nærmest ut som om en epoke av livet er over. På kort tid har Cork blitt som et annet hjem for meg. Det har vært 5 utrolig innholdsrike uker, som jeg antakelig vil mimre tilbake til resten av livet. Jeg er veldig takknemlig for all kunnskap og innsikt, erfaringer og opplevelser jeg har fått i løpet av oppholdet. På en måte er det vemodig å være tilbake i Norge, men samtidig blir det godt å komme i gjenge igjen.


Den siste uka gikk veldig fort. Arbeidsdagene bestod av å utnytte hvert øyeblikk, og å innhente kunnskap mens man kunne. Ellers har en del tid gått til å pakke, rydde, vaske og ellers forberede hjemreisen. Det var trist å forlate barn og voksne på jobb, i viten om at jeg mest sannsynlig aldri får treffe dem igjen. Jeg ble svært godt tatt imot på arbeidsplassen, og jeg følte meg mer som en del av teamet enn en ekstra ressurs. 


Jeg kunne jo ikke dra fra Cork uten å sette noen spor

Den siste kvelden spiste vi mat på et hotell



Jeg vil benytte anledningen til å takke Internasjonalt Servicekontor for Hedmark og Oppland, for å ha gitt meg muligheten til å ta en del av læretiden i utlandet. Dere gjør en flott jobb, og jeg vet dere har stått på lenge for å sørge for at oppholdet vårt skulle bli så bra som mulig. Takk! 


I want to thank Green Horizons for everything that you’ve done for me during my stay. Thank you for everything you’ve organized for us, and for being so helpful and kind.  


To my colleagues: Thank you so much for having me and for being so kind. I’ve learnt so much from you, and I really loved working with you guys. 


Takk til deg som har fulgt med på bloggen! Gæjhtoe dutnjien mij bloggem dåeriedamme :) 


Og sist, men ikke minst: Takk til Maren, Patrycja og Anders som har vært med på å gjøre turen så fantastisk! Jeg har hatt det utrolig fint og artig sammen med dere. 



- Jonill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar